کیمیا سدید دارو

کیمیا سدید دارو در جهت عرضه ی پماد عسل کیمیا در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر و ... فعالیت می کند با مراجعه به سایت http://kimia-sd.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کیمیا سدید دارو

کیمیا سدید دارو در جهت عرضه ی پماد عسل کیمیا در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر و ... فعالیت می کند با مراجعه به سایت http://kimia-sd.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مراقبت و درمان زخم دیابت

زخم دیابت همیشه یکی از پردردسر ترین و عفونی ترین زخم هایی ست که کسانی که دیابت دارند همواره در شرف مبتلا شدن به این زخم هستند. بهمین دلیل درمان زخم دیابت و مراقبت های پیشگیرانه قبل از بوجود آمدن زخم می تواند راهگشای این دسته از افراد دیابتی باشد. اگر از همان اول پیشگیری از زخم دیابت را انجام دهید صد در صد می توانید درمان زخم دیابت را به صورت قطعی به سرانجام برسانید و طوریکه بعد از درمان هم مراقبت ها را انجام دهید که دیگر دچار این زخم زجرآور نشوید. مهمترین راه برای جلوگیری از درگیری با زخم دیابت کنترل میزان قند خون است ، اگر میزان قند خون شما بالا باشد و اینکه آن را زیر نظر پزشک کاهش ندهید نمی توانید به هیچ وجه به درمان و رهایی از زخم دیابت برسید. میزان قند خون بالا باعث می شود همان زخم کوچک سریع عفونت کند و بهبود آن از امروز تا سال بعد هم طول بکشد ، پس افرادی که به بیماری دیابت دچار هستید حتما برای کنترل و بررسی میزان قند خون اقدام کنید.



مطالب دیگر:

راه هایی برای درمان زخم بستر

وقتی خودمان یا کسی از نزدیکانمان دچار زخم بستر می شوند، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه سریع تر بهترین راه درمان زخم بستر را پیدا کنیم تا عزیزانمان کمتر درد و رنج بکشند. اما آنچه که باید به آن توجه کنیم این است که برای درمان زخم بستر نباید ریسک کنیم و هر درمانی که مدنظر داریم باید تحت نظارت پزشک انجام شود چرا که ممکن است درمان های اشتباه به عمیق تر شدن زخم بیانجامند. همچنین بیمارانی که در بیمارستان هستند و افرادی که به دلیل آسیب دیدگی قارد به تحرک نیستند ، به ویژه افراد مسن که شرایط ویژه ای دارند باید مراقبت های پزشکی درستی انجام دهند تا پیشگیری از زخم بستر را انجام دهند. یکی از دیگر از راه های درمان زخم بستر استفاده از رژیم غذایی مناسب است! داشتن رژیم غذایی مناسب و افزایش میزان پروتئین میتواند به سلامت پوست کمک کند. ویتامین هایی بیشتر به درمان زخم بستر و پیشگیری از آن کمک می کند گروه ویتامین B ، ویتامین C ، ویتامین A ، ویتامین E است ، حتما از این گروه ویتامین ها استفاده کنید.


مطالب دیگر:

روش درمان زخم بستر عمیق

زخم بستر دردناک است! این تجربه را کسانی که خودشان یا یکی از اعضای خانواده با این زخم درگیر بوده اند بهتر درک می کنند. درمان زخم بستر عمیق به شما کمک می کند که در زمان کمتر و بصورت عمقی بتوانید از شر این زخم خلاص شوید. اگر در خانه افراد سالمند یا ناتوان دارید که قادر به حرکت کردن نیستند حتما کاری برای پیشگیری از زخم بستر انجام دهید. اگر پیشگیری  را پشت گوش بیندازید و اصلا انجام ندهید زخم روز به روز گسترش پیدا می کند و باعث می شود بیمار زجر بیشتری بکشد. درمان زخم بستر اگر در سطح پایینی باشد با انجام مراقبت های عمومی به طور کامل رفع می شود ولی برای  درمان زخم بستر عمیق علاوه بر انجام مراقبت های عمومی باید از پماد مناسب استفاده کنید. پمادی هم که برای درمان زخم بستر عمیق مورد استفاده قرار می گیرد باید از مکانیسم دارویی بسیار قوی برخوردار باشد تا بتواند درمان را به طور کاملاً قطعی انجام دهد.