کیمیا سدید دارو

کیمیا سدید دارو در جهت عرضه ی پماد عسل کیمیا در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر و ... فعالیت می کند با مراجعه به سایت http://kimia-sd.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کیمیا سدید دارو

کیمیا سدید دارو در جهت عرضه ی پماد عسل کیمیا در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر و ... فعالیت می کند با مراجعه به سایت http://kimia-sd.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکاتی راجع به درمان زخم بستر که باید بدانید!

دچار شدن به زخم بستر می تواند برای شما یا اعضای خانواده تان درد و رنج زیادی داشته باشد. بهمین دلیل اینکه بدانید این زخم چگونه ایجاد می شود و از چه راه هایی می توان به درمان زخم بستر پرداخت، درد و آسیب جسمی را برایتان کمتر می کند. اگر به موقع و در زمان مناسب برای درمان زخم بستر اقدام کنید میتوانید آن را برای همیشه از بدن بیمار دور کنید ، اگر به طور کامل بهبود پیدا نکند صد در صد احتمال تشکیل دوباره اش وجود دارد ، پس به موقع درمان و پیشگیری از زخم بستر را انجام دهید تا دیگر درگیر نشوید.اولین و مهمترین نکته ای که برای درمان زخم بستر می توانیم به شما بگوییم این است که حتما بیمار را روزانه بررسی کنید و اینکه اور را هر دو تا سه ساعت جابجای کنید فقط آهسته این کار را بکنید که بیمار اذیت نشود. با انجام دادن آن کارها به اضافه ی استفاده از پماد کیمیا به راحتی می توانید درمان را به صورت قطعی و بدون بازگشت انجام دهید ، اجازه ندهید که یک زخم بستر کوچک به زخم بسیار بزرگی تبدیل شود که راهی به جز قطع عضو برایتان نگذارد پس برای اینکه این اتفاق ناگوار برای بیمارتان اتفاق نیفتد هرچه زودتر اقدام به درمان کنید سریعتر نتیجه می گیرید.


مطالب پیشنهادی:

درمان زخم دیابت با روش صحیح

کسانی که دیابت دارند یکی از مهم ترین دغدغه هایی دارند این است که چگونه می توانند به پیشگیری از زخم دیابت اقدام کنند. اما از طرف دیگر افرادی نیز هستند که بصورت روزمره در حال دسته و پنجه نرم کردن با این زخم هستند و نمی دانند که چگونه می توانند به طور دائم به درمان زخم دیابت بپردازند. اول از همه که متوجه وجود زخم دیابت در پا یا هر جای بدن خود شدید باید آن را بررسی کنید که در چه سطحی قرار دارد یا اینکه به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا پزشک میزان عمق زخم دیابت را به شما بگوید تا راهی را برای درمان زخم دیابت پیدا کنید. بعد از انجام بررسی های لازمه بهتر است منطقه ای که آسیب دیده است را پاک کنید تا هیچگونه کثیفی نداشته باشد ، با انجام این کار به راحتی می توانید به روند درمان سرعت ببخشید و خطر عفونت را کم کنید. همچنین شما می توانید با خوردن غذاهای سالم و بدون قند به صورت روزانه میزان قند را کاهش بدهید و اینکه به صورت روزانه ورزش کردن هم بی تاثیر نخواهد بود. پس از هر گونه زخمی که رنج میبرید بهتر است کنترل میزان قند خون را حتما انجام دهید.


مطالب دیگر:

درمان زخم بستر سطحی

زخم بستر در اثر نشستن یا خوابیدن طولانی مدت یعنی یک تا دو ماه و حتی بیشتر ایجاد می شود. بهمین دلیل پزشکان به کسانی که تازه عمل جراحی را انجام داده اند همواره نکاتی را برای پیشگیری از زخم بستر پیشنهاد می کنند. زخم بستر یکی از دردآور ترین زخم هایی ست که بخصوص در بین سالمندان بسیار رایج است. بهمین دلیل اگر شما یا یکی از نزدیکانتان هم دچار زخم بستر شده اید ولی آنقدر عمیق نیست در حد یک زخم کوچک است بهتر است از همان وهله ی اول به فکر درمان زخم بستر باشید تا آن زخم عفونت نکند و تبدیل به یک زخم بزرگتر نشود. نکات پیشگیری از زخم بستر تنها به حرکت دادن بدن محدود نمی شود و شما باید بهمراه این تمرین ها رژیم غذایی خاصی را نیز رعایت کنید. رژیم غذایی در دوره ی نقاهت بسیار مهم است و باید از ویتامین هایی مثل B ،C و … استفاده کنید تا کمبود ویتامین در بدن بیمار مشاهده نشود هرچقدر در تغذیه ی بیمار حساسیت به خرج دهید می توانید سریعتر به درمان زخم بستر برسید و دیگر بیمار حس نمی کند زخمی اذیتش می کند. 


مطالب پیشنهادی: