کیمیا سدید دارو

کیمیا سدید دارو در جهت عرضه ی پماد عسل کیمیا در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر و ... فعالیت می کند با مراجعه به سایت http://kimia-sd.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کیمیا سدید دارو

کیمیا سدید دارو در جهت عرضه ی پماد عسل کیمیا در درمان انواع زخم بستر ، درمان زخم دیابت ، درمان زخم بورگر و ... فعالیت می کند با مراجعه به سایت http://kimia-sd.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

علت ایجاد بیماری زرد زخم و راه درمان آن

قبل از خواندن علت بیماری زرد زخم بهتر است بدانید چه افرادی به این بیماری دچار می شوند. زرد زخم معمولاً در کودکان بین ۲ تا ۶ سال اتفاق می افتد. اما کودکان بزرگ تر و بزرگسالان نیز می توانند به آن مبتلا شوند.

همچنین ممکن است در معرض خطر بیشتری باشید، اگر:

  • در آب و هوای گرمسیری، با تابستان های گرم، مرطوب و زمستان های معتدل زندگی کنید.
  • عفونت گال داشته باشید.
  • فعالیت ها یا ورزش هایی را انجام دهید که ایجاد بریدگی و خراش در آن معمول است.
  • در تماس نزدیک یا موقعیت های شلوغ زندگی کنید. عفونت ها اغلب برای افرادی که در یک خانه زندگی می کنند یا کودکانی که در مهدکودک هستند، اتفاق می افتد.

در صورتی که این موارد را تجربه کرده اید بهتر است به فکر درمان زرد زخم باشید!


زرد زخم در کجا ایجاد می شود؟

به طور معمول، اولین نشانه های زرد زخم، زخم و تاول در دهان و بینی است. زرد زخم همچنین می تواند روی پا ها و بازو ها ظاهر شود.

زائده بولوز چیست؟

زائده بولوز نوع نادری از زگیل است. تاول های بزرگ تری دارد که به این راحتی باز نمی شوند. اغلب در گردن، تنه، زیر بغل یا کشاله ران ظاهر می شود.

چه چیزی باعث ایجاد زرد زخم می شود؟

علت اصلی زرد زخم، عفونت باکتریایی است. باکتری معمولاً از طریق بریدگی، خراش یا نیش حشره وارد پوست می شود. بیشتر اوقات، علت استافیلوکوکوس اورئوس (باکتری “استاف”) است.

گاهی اوقات، باکتری استرپتوکوک گروه A می تواند باعث ایجاد آن شود. این نوع باکتری همچنین منجر به گلودرد استرپتوکوکی و تب می شود. سویه‌ های خاصی از باکتری ‌های استرپتوکوکی که باعث ایجاد زرد زخم می ‌شوند نیز می ‌توانند باعث گلومرولونفریت شوند.

این بیماری التهابی کلیه می تواند فشار خون بالا و خون در ادرار ایجاد کند پس بهتر است در صورت مشاهده هر چه سریع تر به فکر درمان زرد زخم باشید.

ادامه مطالب: علت ایجاد بیماری زرد زخم و راه درمان آن

مطالب پیشنهادی: درمان زخم دیابت

خدمات کیمیا سدید:

درمان زخم  دیابت | درمان زخم بستر | درمان زخم بورگر | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کیمیا سدید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126853725

02126853706

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد